bravo61 Merhabalarrr, Seneye için erken rezervasyondan tatil planlıyorum ama emin olamadım :) Tecrübeli anneler sizce 2-3 aylık bebekle tatile gidilir mi??
_biranneadayi bravo61 Gitmesine gidilir,süreci yönetebilen için. ben olsam cesaret edip gidemem ya. Yine de kendinize güveniyosanız gidin☺️
PinkBerryy Bence gidilir neden gidilmesin ki 🥰 Hatta bebiş küçük olduğu için daha rahat edersiniz emer ve uyur hep
bravo61 _biranneadayi Kendime güveniyorum canım ondan yana sorun yokta:) korkum sezeryan normal doğum vs o zamana normale döner mi vücudum diye düşünüyorum. PinkBerryy evet öyle diyorlar çevremde gidilir diye de gene bi sorim dedm :) çok sağolun🩷
DENIZ_55 bravo61 aynen bende dogumdan önce eşim götürecek 1 ay sonra felan gezmeye gideceğiz sonra da ufaktan hazırlıklar başlar yazın napariz bi plan yok bizimde ama 1 ay sonra bi gezme düşünüyoruz
sseymayk bravo61 gidilir gidilir neden gidilmesin ve hatta çok da güzel olur tatilin tadını çıkarırsın. Henüz koliklik başlamamış, hep uyuyor daha ne olsun 🥰 biz mesela ev taşımakla kalmayacak şehir değiştireceğiz ortalama 50 günlükken :)
cerennncee bravo61 gerçekçi olayım çok zor bence. Hele bebeğin gazlı bir bebek olsa tatil zehir olabilir.. bence 5.aydan sonrasına planlayabilirsin
4oglanannesi bravo61 gidilir ben gitmiştim ama denize havuza giremedim.deniz tuzlu havuz mikroplu olduğu için sezeryan olanlar için iyi değil demişti doktorum girme dedi.sadece tatil yaptık
Nurdan3628 bravo61 bnde dün yaptım rez haziran 1 gbi doğum olucak ağustos 20 sine aldık 1 hafta yanımda bsşkalatıda olucak bakmaya yardım eden
bravo61 Nurdan3628 aynı tarihlerde bnm de ama eylüle alcam gene her ihtimale karşı ne kadar uzak o kada iyi
4oglanannesi bravo61 yani evet.yemek yapmıyorsun bulaşık yok temizlik yok.deniz kenari cay kahve manzara vs .guzel olabilir.bebekle çok dinlenilirmi bilemiyorum ama yinede değişiklik.ben çocuklarım var diye hicbiseyden geri kalmam.onlarla heryere giderim..dediğim gibi tatile ikiz bebeklerim 2 buçuk aylıkken gitmiştim.onlar zaten pusetlerinde yatiyorlar ve genelde uyuyorlar sorun olmuyor.
umycnr94 Oğlum iki aylıktı gtmistim hayatımın en güzel tatiliydi ve çok rahattı emdi uyudu denize bile soktum byudukce dha zorlasti tabi tatil 😂 ama bebekken hiç korkma emzirme önlüğün oldgu surece animasyon da bile rhat edersin
umycnr94 bravo61 her bebek farklı zten otomatik olarak kendini bebeğe göre ayarliyosun ama bnden sna tavsiye yaz bebeği olcaksa bide hiç esirgeme bn 15 gunluktu pikniğe bile gtmistim şükür kolay kolay hsta olmaz şimdi kızım olcak bu ayın içinde doğum olck kara kara düşünüyorum kış nasi olck dye 🥴 şimdiden iyi eğlenceler dilerim herşey çok güzel geçsin