_mucizem_ Kızlar fetal DNA yaptırdım sonucu erkek çıktı doktorum bu gün genelde yanılmıyor ama yanılma payı da var %100 doğru diyemem kız da olabilir dedi kafam karıştı 🤦🏻♀️ Ultrason Resmi tam belli değil fakat yorum yapar mısınız ?
Srp00 _mucizem_ canım benim doktorum kız dedi fetal dna da da kız çıktı doktorum zaten sonuca göre netleşir yanılma olmaz demişti fetal dna için yani kız şuan ama seninki niye öyle dedi anlamadım
ESntrk _mucizem_ siz bence o kadar çok kız istemişsiniz ki kafanızda kuruyorsunuz. Doktorlar fetal dna’yı baz alıyor fetal neyse cinsiyet odur. Yanlış çıkan hiç görmedim
Femay _mucizem_ umarım doktorun haklı çıkarda kız bebiş olur 🌺🌺🌺🌺 çok istediğini biliyorum. Hakkında hayırlısı 💕
_mucizem_ Srp00 valla genelde doğru çıkıyor ama yanılma olmaz diyemem dedi kafam karma karışık oldu şu an 🤦🏻♀️
_mucizem_ ESntrk kafamda mı kuruyorum ? Pardon da bu nasıl bi cümle ? Doktorun söylediği cümleyi söylüyorum direk. Bu ne nefret ne kin kafanda kuruyorsun diyecek kadar anlayamadım ? Yalancı konumuna koyuyorsunuz bu cümle ile bilmem farkında mısınız ?
ESntrk _mucizem_ “mucizem”#p34525149 evet kız çocuğu isteğiniz olduğu aşikar ama fetal yanılmaz doktorunuz da bilgili değilmiş anlaşılan. Çünkü doktorum ben yanılırım fetal yanılmaz demişti. Cinsiyette yanılan var mı bi açın bakın isterseniz çünkü ben hiç görmedim duymadım.
_mucizem_ ESntrk ben gördüm araştırdım ki doktorum da yanlışlık olabileceğini söyledi. Ne olursa başım üstüne evet kız istedim fakat erkeği de tabi ki kabul ettim seve seve. Yanılma olacağını söyleyen ben değilim doktorum
Duygu1881 _mucizem_ Herşeyde olduğu gibi ondada yanılma payı var maalesef. Biraz daha büyüsün net gözüküyor zaten 🙏🏻
ESntrk _mucizem_ yanlış araştırmışsınız. Hatalı söylemler sonucu hata olabilir o da zaten binde bir :) direk kromozomlara bakılıyor hata ihtimali sıfır
fpkprensesim ESntrk fetal DNA dediğiniz şey bende %100 down sedrom sonucuyla geldi ve çocuğum şuan sapa sağlam yani yanılanilabiliyor sadece kendimden örnek vermek istersem