Kızlar 34 haftalık hamileyim. Süpürge Vileda vs yapamıyorum karnım ağrıyor ayakta çok fazla kalamiyorum hemen karnıma ağrı giriyor belim filan ağrıyor. Evi sürekli toplu tutuyorum ama süpürge yapamıyorum eşim çok erken ise gidip geç geliyor yapmayı teklif etse de asla benim gibi yapmıyor üstten üstten alıyo içim hiç rahat etmiyo o şekilde de. Annem uzakta yakınımda kimse yok benim durumumda olan var mı nasıl idare ediyorsunuz