Ecemom_ bence tüy dökücü kullanmayın kökten de almadığı için daha kötü çıkar ve sağlık açısından da bilemedim çok kimyasal gibi geliyor bana bekletiyorsunuz onu bir de karnınızda. Ben ağda yapıyorum hemen yapıştır çek olduğu için vücut emip bebeğe zarar vermiyordur diye düşünüyorum ama bilmiyorum tabi 😅 kökten de aldığı için kalınlaşma olmadı ve daha uzun sürede çıkıyor tekrar