Kızlar babybjörnde hazır büyük indirimler varken alayım diyorum hangi modeli tercih etmeli bir de oyuncaklı mı almalı oyuncaksız mı? Oyuncaklılar gereksiz pahalı geldi bana bebek oynuyor mu gerçekten onla? Bilenler yazabilirse çok sevinirimmm şimdiden sağolun