Jasmine2426 Kızlar bu eritilen magnezyumdan vermişti doktor ağrım var diyince , bu aralar iyiyim içmiyorum bu ağrı olmayınca içmek zorunda değilim demi
themom95 Jasmine2426 ben verdiğinden beri düzenli kullanıyorum sadece ağrım olduğunda da değil normal de de iciyorum
Melike1001 Jasmine2426 bende 7. Haftamdan beri sürekli kullanıyorum sadece şişlik problemi ve gaz probleminden dolayı ve her günde kullanıyorum şuan 15+3 üz
Melismelo Ben gerektikce iciyorum ayak kramplarım icin istemiştim ama kabızlığa ve ağrılarada iyi geliyor
Jasmine2426 Melismelo yani bende düzenli kullanmıyorum gerek varmı diğer vitaminler gibi düzenli kullanmaya