kubra464 aramızda 1 hafta var bende 25 haftaligim bendede aşırı enfeksiyon var hatta kasintidan alt tarafım şişti ikinci gebeligimdede enfeksiyona bağlı mantarim vardı 9 ay çektim sezeryan olmstm onda bundada var enfeksiyon ara ara tekrarlıyor Perşembe günü kontrolüm var tekrar test vericem gecmismi gecmemismi baktiricam