feridelevent_08 Kızlarr normalde bat 26 27 28 ama kimyasal gebelikten ötürü en son 4 ekimde regl oldum ve hala bişey yok 2 3 gün önce test yaptım gölgemsi çizgi çıkmıştı acabaaa mı diyorum ama çok korkuyorum 9 kimyasalım var
Mini_baby feridelevent_08 regl olup öyle çocuk düşünseydiniz keşke adet tarihini bilmemek sizin için zor olabilir