Haribo42
Kızlar 6+2 yimm ve sol tarafımda kasıkta yani sürekli ağrı var yani en ufak bi iş yapıyım ağrımaya başlıyor..
bazen iğne batırır gibi bazen hafif adet sancısı gibi sizdede oluyomuydu korkuyorum ..
Haribo42
BAzense daha şiddetli 😞 4 haftalıkken öğrendim öğrendiğimden beri de aynı problem var
Esraergns
Bol bol su için idrar yolu enfeksiyonundan dolayı ağrıyor olabilir. Ya da Bebek yerleşmeye çalışıyordur