Ozgeyaman0101 molfix genelde bol kalıp canım ben birsürü marka kullandım ; evy baby, baby turco, Sleepy, canbebe, prima, molfix, molfix pure soft, goon ha hiçbiri pişik yapmadı şuana dek ama goon ve molfix bi tık böldü prima kalıp olarak en iyisi bence. Bolluk olarak sıralarsamda en iyi tam olandan gemileri doğru prima- goon- molfix olur. Şuan mesela prima 2 kullanıyorum ama molfix 1 deyin hala öyle düşün bebeğim 3. Ayı bitirdi 2 haftada öyle geçti yani