kubikka ayyyy canım benim kıyamam size çok iyi anlıyorum bende bugün 40+2 oldum. Konuş doktorunla ya ben konuştum en fazla pazartesi beklicez sonra suniyle denicek olmazsa sezeryan. Sende yine açıklık varmış bak şükür açıklık olunca suni işe yarıyo bende açıklık yok hala suninin işe yaraması çok düşük ihtimal ben hormonlarım tetiklensin sütüm gelsin diye kabul ettim suniyi. Sende bi konuş doktorunla uygun bir tarih belirleyin hem bazıları 42 de falan geliyomuş bebek kendiliğinden az kaldı az daha sabır