Ebbruu Kızlar birşey danışacağım ben özel sektörde öğretmenim doğumum agustos ilk haftasına denk geliyor yasal olarak 8.aya girdiğimizde Doğum iznine çıkabiliyoruz diye biliyorum okul kapandığında 7 aylık oluyorum öncesinde kullanamıyorum Doğum iznimiz toplam 4ay diye biliyorum yani Doğum öncesi 2ayımı Doğum sonrası kullanabiliyor muyuz benim yaza denk geldiği için yazın sayılır mı bilgisi olan varmı?
Selindrella Ebbruu ben de özelde öğretmendim karne gününe kadar... Ve aynen Ağustos ilk haftaya denk geliyor doğumum ancak cuma günü hamile olduğum için işten çıkarıldığımı öğrendim :) eğer böyle olmasaydı 32.haftada yani haziran ikinci haftası gibi doğum iznine çıkacaktım
Selindrella Ebbruu ben de özelde öğretmendim karne gününe kadar... Ve aynen Ağustos ilk haftaya denk geliyor doğumum ancak cuma günü hamile olduğum için işten çıkarıldığımı öğrendim :) eğer böyle olmasaydı 32.haftada yani haziran ikinci haftası gibi doğum iznine çıkacaktım
Fbt Ebbruu 32.haftada Doğum iznine çıkabiliyorsunuz doktorunuz çalışabilir raporu verirse 37. Haftaya kadar çalışabiliyosunuz 37. Haftada izne çıkmanız gerekiyor Doğum izni toplam 16 hafta 37 ye kadar çalışırsanız Doğum sonrası 13 hafta izin yapmış olursunuz
Ebbruu Selindrella ben Ağustos’ta doğuracağım için zaten Haziran’da okullar kapanıyor ben izne çıkamadan yaza denk geldiği için Doğum sonrasına atabiliyor muyum diğer iki ayı onu anlamadım😞
Selindrella Fbt avukatımla görüştüm, iş yerinde 6 ayım henüz dolmadığı için işe iade davası vs açamıyorum. Sadece kötü niyet tazminatı alabilme şansım varmış onun da astarı kendinden pahalıya geliyor.
Sidelya Ben de aynı durumdayım biraz araştırdım ve yanıyomuş malesef. Benim ikizlerim olacak eylül 7 görünüyo ama ikizler erken doğuyomuş Ağustos ortası olur muhtemelen o kadar kısa sürede kendimi bebekleri nasıl toplayıp başlıcam bilmiyorum 🤷🏽♀️