Nazlzeynept Bu benim ilk gebeliğim 23+2 deyim ve sadece sol göğsümden süt sızmaya başladı çok erken başladığını söyleyenler oluyor sizin böyle bir durum oldu mu olduysa kaçıncı haftada başladı herhangi bir sorun mu var demek cevap verirseniz sevinirim
Serpilinumudu Nazlzeynept ilk gebelikte benim 21. Haftada sol göğüsten akmaya başlamıştı normal canım. Doğumdan sonra da sütüm çok fazlaydı.