MalektElbayti 11+3 haftalığım ikili test zamanım geldi fakat eşim kabul etmiyor bu testi. Onca yanlış sonuç ile onca cana kıyıldı ve onca bebek sağlıkla dünyaya geldi söylenilenin aksine. Araştırdım ve kesin bir tanı değil sizler be düşünüyorsunuz bu konuda
CansuBolatSerinyel MalektElbayti bence yaptırın ben yaptırdım ben en önemli şey hem senin için hem bebegin için
Emnmntmhmmt MalektElbayti benim doktorum mutlaka vaktini kacirma yaptir dedi.esime sordum oda sonuc kötü ciksa ne degisecek dedi bende hicbisey dedim o zmaan doktorunu dinle dedi yaptirdim bugün 😊
Zeynepy MalektElbayti canim bende 14 haftalik hamileyim benimde esim hic istemedi . Kesin sonuclar vermiyo anca strese sokucaklar
NaimeYilmaz MalektElbayti Yaptırmayn canm sizde . Bunun ıcın esinle ters dusmeye degmez sonucta yanls bır sonuc cıksa oda strese gırıcek halıyle . He ben öle bısey varsa bu sorumlulugu alamam bakamam dıosan bişey dıyemem ona yaptır 🙏
Bhrrr 13 haftalığım bende yaptirmadim yalandan yere stres sağlıklı sağlıksız her şekilde benim kabulum rabbime emanet inşallah ta sağlıklı bir şekilde kucagimiza alırız 🙏