Gizemnur1111 merhaba benimde 2 Li testim normaldi, dörtlü testte doktorum aynı size verilen tepkileri verdi bizi çok üzdü ve korkuttu fetal dna önerdi ama pahalı olduğu için yaptırmama kararı aldık, detaylıyı bekliyoruz hayırlısı ile. Çok fazla yorum okudum herkes olasılık diyor hepimiz için hayırlısı olsun