Femay  Akşama sürpriz yapıcam nasıl sizceee 🌺
Eldgrn Femay çok güzel olmuş ama bence erken Gebelik testini çıkarabilirsin çünkü çok fazla belli olmuyor onun çizgisi yukarıda da yazmışlar Bir de patik o yoksa bilene bebek çorabı da olur
Pinarkorkmazer Femay oooo hayırlı olsun hamileymişsiniz❤️❤️❤️ çok sevindim Allah sağlıkla doğmasını nasip etsin
Femay Eldgrn olsun bu seferlik çorapsız patiksiz öğrensin bi dahakine daha fiyakalı yaparım 😅😅 kaç mağaza gezdim bulamadım kapattım artık kapağını
Esrakalkanc Cok guzel olmus aksama kadar bekleyip soyleyebılecekmısın ben testi yaptıgımda arayıp söyledim bekleyemedım 😁
Femay Esrakalkanc ayyy teşekkür ederim zor tutuyorum aslında ama elimde video olsun istiyorum o yüzden akşamı beklicem 😁😁
Eldgrn Femay 🤣🤣 buna şükür bende ilk öğrendiğimde zor buldum koyduklarimi o yüzden zorlamadim daha, şans gibi aranmadigi zaman hep karşıma çıkan şeyler sürpriz için aradığımda yoktu
Femay Guneyinannesi1 evet bugün verdim akşama çıkar sonuçlar 🥰🥰sonuç çıkıp tam emin olunca vericem zaten 😅
b-bg Gldrn58 ben olumsuz olur diye korkudan beta sonucumu alamadım nasılsa anlamaz diye sen al gel dedim arabada bekliyordum yolda internetten bakmış kapıyı açıp anne oluyosunn diye bağırmıştı o hamile sandım ajanajqhahaha