Msalbyrk Yanlis tahlil sonucu Bu son takipe gtmedm aradilar acmadm eşimi aramışlar gelsin diye🤦♀️ gttm bida karnın aşa düşmüş senin dogumun heran başlar dedi🙄 cocugu ariyolar karnmda bi ezdiler ki karnimi suyum patlycak sandm 😡
SevgibiR Msalbyrk aynn bnde bı kere kalp dinlicek diye karnımı ezdi o şeyle 🙄 bidaha kalp malp dinletmedim basıyor da basiyo
GozdeCemre Msalbyrk hadi ya ben sağlık ocağımdan çok memmunum geçen de Kalp atışını dinletti o kadar kibardı ki temizledi etti elimi tuta tuta kaldırdı elimi tuta tuta tarttı falan işte allah iyisine düşürsün gerçekten bazıları aptal gibi davranıyor
bsrm Msalbyrk ben saglik ocagmdan cok memnunum.cok guzel ilgileniyo bebegmn kalp sesini dinlerken her zaman gulumsuyo mutlu oluyo ebemiz :)
Endegerlimoglum Msalbyrk aksine bende çok memnunum. Izlem için gittiğim de sıra vardi. Bende koridorda yürüyodum volta atiyodum. Tansiyonunu olcucem yurudugun için dinlenmelisin diyip beni oturtmustu canım hemsirem 😂😂 Allah iyi insanlarla karsilastirsin
Msalbyrk SevgibiR valla ya bide brbrlerne gösteriyorlar burda dye. Ben zten dedim basi asada burda dye . Hala bastra bastra ariyolar😡
031965 Benim şeker yükleme sonucum kan sonucum filan hep yanlış ölçmüşler. Bi daha hastaneme yaptırmasam nolcağım belli değildi. Sağlık ocağı benim için bitmiştir 😄
Msalbyrk 031965 benim sonuclarmda hep yanlslk ckti hastanede baktrmasam 🤦♀️ benm icinde btti de son kez gdim de kurtulim dedim
Ellaynagme Bende hic memnun degilim. 29 haftalık oldum hala bi kayıt yaptıramadım bile. Her gittigimde bi bahane ki ozelde takibin olsa bile kaydının olması gerekiyor. Kaldıkı tahliller icin bi cok kez devletede gittim. Hala gebeligini kanıtla diyolar karnım burnumda 😬
Ellaynagme Msalbyrk biraz küçük bi yerde yasıyorum, ilgi alaka sıfır, ölüyorum diye gitsen kaydın yok diyip gonderiyolar 😬 sırf cocuk dogdukdan sonea aşısı felan sıkıntı olmasın diye yaptıemak istiyorum
Ozge11 Msalbyrk bitek bende mi sıkıntı var sanıyordum.Benim de bikez kalp atışını duymadı sonra duydu kalp atışında sıkıntı var dedi halbuki doktorum ve ayrıntılı da olumsuz bir şey denmedi beni yok yere telaşlandırdı.Kendi işlerini yapmayıp başka işlere karışıyorlar.İzlenime gitmedim telefonu da açmadım eşimi aramışlar