Merhaba kızlar 3. Gebeliğim ve 3. Kez sezeryan olucam erken doğum riskim vardı diyer oglum henüz 1 buçuk yasında iki gebelik arasonda kısa bı süre olduğu için agrılarımda çok fazla 2gündür vajinada baskı hisediyorum ve akıntım çok artı bu durum normalmi acaba bu haftalarda