Elif-Salih gebeliğin sonuna kadar takip ediliyorum endokrinoloji de.ilk.once dahiliyeye gitmiştim düşük doz ilaç kullaniyorum şuan 27. Haftadayiz çok şükür bi sıkıntı yok atlanılmaması gerekn önemli bişey ilacı düzenli kullansigin sürece sikinti yok bid eher ay takip ediliyo değerler yukselme düşme varmı diye ama vakit kaybetmeden dahiliyeye git