Herkese merhaba. 7+2 de dün kahverengi lekelenmem başladı. Progestan vajinal fitil, magnezyum ve 1 hafta istirahat verdi doktorum. Bugün tahlil sonuçlarımda da tiroid değerim 4,38 çıktığı için ilaç başlamamız lazım dedi. Var mıdır bu durumları yaşayan 1. Trimesterda.