kizlar selam 5+3 hamileyim. gögüslerimin kahverengi kısmından tutup cekiyorlar gibi inanilmaz sızı oluyo. gögüslerim cok buyuk olmasina rağmen bu kisa surede genisledigini sistigini gozlemliyorum ama catlak vs yok. Benim gibi olan var mi bir sey kullanmaya baslayayim mi ne önerirsiniz💆🏼♀️🩷