PinkBerryy istanbulda yaşıyorum ama henüz kombiyi pek açmadık, bu akşam birkaç saat açtım mesela. Siz sürekli yakacaksanız ya da bebeğiniz sıcağı sevmezse kalın gelebilir.
Ama benim bebeğim erkek olduğu halde sıcağı seviyor. Yazın pastırma sıcakları haricinde bile ayaklarını falan hemen üşütüp gaz sancısı oluyordu.
Bir de ortamı sıcak yapınca nefes almak zor oluyor bence çocuklara da yetişkinlere de. Gün içinde de sık sık havalandırırım yaz kış. Evi daha serin tutup üzerimizi giyinmek daha iyi geliyor bize. O yüzden ben 2.5 tog tercih ettim.