Kızlar selam düşük yaptığınızı nasıl anladınız ? Yumurtamın çatladığı günden itibaren kahverengi lekelenmelerim var hamile olacağıma ihtimal bile vermiyordum adet geçtikten 5 gün sonra test yaptım pozitif keseyi filan gördük progestan kullanmaya başladım. Alttan bebeği de görmüştük geçen hafta. Cumartesi tekrar gideceğim karından göremediler henüz bebeği. Bugün 6+3 günlük. 3 gündür lekelenmem kırmızıya döndü ama öncesinde progestanı hap alıyordum bazen pembe bazen kahve geliyordu. Fitil almaya başladığım günden belli kırmızı geliyor. Dün gece devletin acile gittim aktif bir kanama alanı olmadığını söylediler. Sonra karından keseye baktı 10 mm bebek görünmüyor henüz kese etrafını da çok düzenli göremedim düşük olabilir fitile devam et artarsa gel dedi. Devlet doktorlarına asla güvenmiyorum zaten de şimdiye kadar 4-5 doktora gittim ayrı ayrı kimse kese düzensiz diye bir şey demedi burada baktım ne düzensiz keseler var benimki bildiğiniz yuvarlak görüntüsünü de yüklerim. Sorum şu kızlar siz düşük yaptığınızı nasıl anladınız kanaması olup doğum yapan çok kişiyi okudum 20 gün oldu öğreneli 3 senedir istiyoruz ama hiç sevinemedim hep diken üzerindeyim bu lekelenmelerden dolayı 😔😔