Ben 38. Haftadayim. Biz normal doğum için planlama yaptık ama doktor geçenlerde alttan muayene etti. Ben erken gelsin solunum sikntisi yaşasın istemiyorm dedim doktora. Alttan muayene doğumu tetiklediği için. Doktorum 37. Haftayı doldurduktan sonra ciğerleri istenilen düzeyde geliştiği için bir sorun olmayacağını söyledi. Aksi durumda ciğer geliştirici iğne yapılıyor. Doğum başlatıcı egzersizlere basladk hayirlisi.