Selam kızlar bir kızım var 2.hamileliğim düşükle sonuçlandı 6 aydır korundum bu ay bıraktım korunmayı folik asit kullanıyorum 1 aydan fazladır kan deperlerime baktırdım normal hepsi. Artı olarak vitamin almam gerekmi. Beslenmeme dikkat etmeye çalışıyorum gerisi nasip artık. Bat 17 kasım. Güzel haberler veririm inşallah🌸