Gozdenur1334 Merhaba, evet tekrarlayan gebelik kayiplarim var. Oglumda da bir sure damarda centik goruldugu icin kan sulandirici kullanmistim. Cok sukur saglikla dogdu. Bugun kalp atislari duyuldu doktorum dedi ben risk alamam onlem amacli igneye devam edelim dedi sanirim 12.haftaya kadar kesin kullanacagim sonrasi Allah kerim. Saglikla gelsinler insallah bu sefer🙏🏻