bilgeeS biz 2 ay 8 gunluguz atak falan yaşamadık vallahi maşallah diyinde bence her bebekte olacak diye bir şey yok kendinizi sartlamayin sizde . Atak olursa anlarsınız uykusuzluk mizmizlanma gereksiz yere ağlama krizleri vs olur yani bebek bu başka ne olabilir ki 😂😂