Rbiabs kesinlikle alın ve kullanın benim doğumdan sonra karnım şişiyor gaz doluyordu hem dikiş hem karın ağrısı yapıyor annem karnıma şal sarınca karnım şişmedi ve dikişlerime destek oldu daha rahat hareket ettim dedim ben neden korse almıyorum almamışım. Hemen aldım ve çok rahatladım Şuan 2.ye hamileyim ilk alacaklarımdan korse hastane çantama bile koyacağım