babyylve_ bata 3 gün vardı ovulasyon yaptım kopkoyu çıktı burdaki arkadaslara sordum hamile olabilirsiniz dedi bende ertesi gün sabah gebelik testi yaptim pozitif çıktı 2 gün vardı bata. Adetim de 1 gün gecikince yine test yaptim pozitif kan vermeye gittim. Verdigim gün yani dündü 2 gün gecikmişti.