NurayErguden neden 32 de izne cikmak istiyorsun caisabildigin kadar calismaya devam et bence. Bende senin gibi 29. Haftadayim kalab izinlerimi dogum iznim bittikten sonra kullanmayi dusunuyorum.
Senin isyeri problem cikarirsa sende raporunu baslatir iznini sonra kullanirsin..