eminebakal3 Merhabalar. Biz 39+2 olduk yalancı sancılarım var 2-3 gündür ama ondan ötesi yok🥲 tüm tuşlara da basıyorum yinede yok yok yok😁 Cevremde ne kadar hamile tanırsam hepsi doğurdu bir ben kaldım yahu. Sizlerde durum nedir?
Busra01nil eminebakal3 bende 39+2yim tüm tuşlara bastım ananastan ördek yürüyüşünden hepsine çevremdeki herkes doğurdu gelmeyen bebek gelmiyor