Esratprk Merhaba bn 8 haftalık hamileyim doktor rutin yapmama gereken kan tahlilleri yaptırdı bu sifiliz enfeksyonu pozitif çıkmış doktor enfekshon bölğmğne yönlendirdş başına boyle biley gelen var mı çok korktum bebeğime bişey olurmu negatife dönen var mı
brnaksyince Esratprk hiç duymadım daha önce. Üste çıktın diye yazıyorum. Nasıl bişey belirtisi neymiş.
Esratprk miiaa1 daha sonra test tekrar yaptık temiz çıktı bazen yalancı pozitif oluyormuş çok şükür şuan herşey yolunda