Kızlar merhaba 25 haftalık hamileyim son 1 haftadır çok fena mide yanmalarım başladı bir de sabah ve öğlen arası yediklerimi çıkarıyorum normal mi bu ya yediklerimde öyle ağır değil dün öğlen brokoli ve karnabahar salatası yemiştim istifra ettim bu sabahta bı dilim ekmeğe krem peynir sürüp yedim onuda çıkardım böyle olmazdı hiç yaşayan var mı normal mi acaba