Buse-t 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim ve aynı zamanda idrar yolumda enfeksiyon var ve doktor antibiyotik verdi tek kullanımlık ama kullanmadım kullanan var mı yada evde yapabileceğim başka yöntemler varsa yardımcı olursanız sevinirim 🙏
Donaldvetomris Buse-t kesinlikle kullan pazar günü kanlı idrar yaşadım enfeksiyondan dolayı ilerleyince sıkıntı oluyor bu sefer. Bol bol da su tüket ve tuvaletini tutma arkadaşım.
koomikbiranne0507 Buse-t kesinlikle kullan enfeksiyon bebek içinde iyi bişey değil evet hamilelikte oluyo ama geçirmen gerek sirkeli ılık suyla yıka doktorum bana onu öneriyodu hoş onunla bile geçmiyordu her ay kontrolünde enfeksiyon çıkıyodu bendede şimdi 2.ye hamileyim tekrar enfeksiyom var
Buse-t koomikbiranne0507 çok geçmiş olsun canım sanada inşallah en yakın zamanda atlatırız bu durumu çok sıkıcı üzücü birşey