Bende hamile olduğumu öğrenmeden önce lekelenmelerim oluyordu, regl olucam sanıyordum. Sonrasında test yaptım ve pozitifti. Doktora kontrolle gittiğimde lekelenmemin olduğunu söylediğimde bana normal olduğunu söyledi. İlaç fitil vs vermedi. Şu an da 10. haftamdayım gayet sağlıklı ilerliyor. İlaç fitil gibi şeyler kullanmadan önce başka bir doktora daha danışın imkanınız var ise