merhaba ben 5+1 hamileyim ama çok ağır bir girp geçiriyordum sağlık ocağında 15 ekim de kan verdiğim zaman beta 0,09 çıkmıştı hamilelik yok dendiği için ben atom serum denilen serumda taktırmıştım ve doktorun yazdığı bir kaç ilacı kullanmıştım soğuk algınlığı ilacı olan benical dan 4 tane içtim ve suya atıp içilen ağrı kesici afebrly den bir tane içtim, öksürük ilacı olan perebron dan 1-2 kaşık içtim ağız spreyi andorex i de bir kaç kere kullandım daha sonra 31 ekim de beta 121 çıktı aizce bu ilaçlar bebeği etkiler mi 🥹😮💨