Mine-B Bugün sabah ilk idrarla test yaptım. Normalde regl günüm yarın ama erken bir test yapmak istedim. Gözle görünür ince bir çizgi çıktı. Kan için sağlık ocağına gittim ama grev varmış 3 gün kapalıymış. Lütfen bakar mısınız
Eldgrn Mine-B özel hastaneye gidip kan verebilirseniz kan verin mutlaka Ben de gördüm çizgiyi inşallah güzel haberler alırsınız.
GirlandBoy_Mom Mine-B markası prodoctor sanırım canım bende bununla öğrendim beta 17 çıktı dün verdiğim sonuçlar çıkmadı dediğin gibi grev varmış🙄
GirlandBoy_Mom Slmcnmyeniben dün verdim canım ama grev mi ne varmış sağlıkocağını da aradım ondan kaynaklı geç çıkabilir büyük ihtimalle dedi yoksa çoktan çıkmıştı
Slmcnmyeniben GirlandBoy_Mom anladım canım ama zaten kan vermişsin laboratuvara gitmiştir o sen e nabiza gir bi bak eğer bakmadiysan
Mine-B busra_basturk özel hasteneye gideceğim en yakınımda şu an o var. Randevu aldım 14:45 de muayenem olacak
october Mine-B randevu almanıza gerek yok ki beta için danışmaya gidip dışarıdan beta vericem diyin hem bosuna muayene parası ödemezsiniz
october Mine-B ben her ay yapıyorum 😀 farklı hastanelerde hiç sorun yaşamadım. danısmaya dısarıdan beta diyorsun barkod veriyor lab. gidiyorsun bu kadar
-Papatya33 Guneyinannesi1 bu sefer haklılar ama. İlaç yazmalarini kisitladilar antibiyotik ağrı kesici ve mide koruyucu. Biz kullanmıyoruz hani bize farketmez ama yaslilar kullanmak zorunda özellikle kurumda olanlar .Ben destekliyorum bu sefer
-Papatya33 Guneyinannesi1 yok yok ucret değil bu sefer haklı nedenleri. Yani bir iki madde değil 8 9 madde vardı hepsini şuan hatırlamıyorum ama haklılar