Hkduman Kızlar bu sabah gayri ihtiyari yıkanmış battaniyeyi kapıya asayım derken zıpladım 5 buçuk aylık hamileyim şuan her hangi bi semptom yok gebelikte böyle unutup hareket yapan var mı çok tedirginim bişey olmuştur diye içimi rahatlatmak istiyorum
Hilalikooo Hkduman ben 6. Ayıma kadar koşmuşluğum bile var üzülme dikkatli olmakta fayda var ama eğer çok ağır bir gebelik geçirmiyorsan kendini korkutma 🤍
kindacute Hkduman Allah’ın izniyle bir şey olmaz canım. 5.5 aylık gebeyken kalçamın üstüne düştüm biraz da sert bir şekilde. O an yaşadığım korkuyu sana anlatamam. Çok şükür bebişe hiçbir şey olmadı. Eğer sağlıklı bir gebelikse ve direkt karnına sert darbe almadıysan zarar görmesi pek kolay değil
busra_basturk Hkduman bende şuan 7.5aylığız gerinme koşma hızlı eğilip kalkma herşeyi yapmışımdır bi sıkıntı olmadı bazen unutup hop oturup hop kalkıyorum bişey olmadı ama doktorum yinede dikkat et dedi
Hkduman Hilalikooo yok gebeliğim sorunsuz şükür hiç bi sıkıntım yok ama zıplayınca çok tedirgin oldum boş boş muhabbetler var ya yok kordon dolanır işte kordonu kopar gibisinden ne kadar inanmasada insan yürek işte acaba bişey olmuş mudur diyorum 2 saattir kendi kendime
Hkduman kindacute teşekkür ederim yaa sizlerin yorumlarını görünce biraz rahatladım gercekten çok tedirgindim bi kac ufak harekette hissettim heralde bi problem yok diye düşünüyorum bende evham yaptım sanırım
Aslaninannesi_ Ben merdivenlerden yuvarlandım bildiğin 😀 Allah’ın izniyle birşey olmaz ama aklnda şüphe varsa doktora git
Hkduman Aslaninannesi_ ayyy geçmiş olsun insan gerçekten çok korkuyor ya anlık unutup zıplayiverdim bende sonra kendi kendime kızıyorum tabi ah salak diye diye 😄
Hkduman hakkah24 ayy onu da ilk defa duydum o zaman bişey olmaz heralde ya zaten bişey olsa hissederim diye düşünüyorum ama evham yaptım heralde kendi kendime 😄
Aslaninannesi_ Hkduman evet canım unutabiliyoruz ben doktora koşmuştum doktor bana korkma bu kadar pamuk ipliğine bağlı değil demişti hatta 😀
Hkduman busra_basturk evet dikkat etmek lazım tabiki ama gerçekten bazen unutuyorum ya kendime kızıyorum sonra da 😄 hepimiz sağlıkla kolaylıkla kucağımıza alalım inşallah
Defnezumramom Hkduman dün eşime doğum günü hazırlığı yaparken bende üzerine çıktığım masadan zıpladım bende aynı tedirginlikteyim ama bebek hareketinde sorun yok
Hkduman Defnezumramom evet bende hareket hissediyorum sabah zıpladım ama bi kac tekme ile hissettirdi kendini insallah bisey olmaz güzel düşünelim iyi olsun hersey🥰
_mucizem_ Hkduman ben ünlü bi doktordan dinlemiştim canım. Uzanmak,eğilmek,zıplamak bunlar düşüğe neden değil sağlıklı bebek zaten tutunmuştur düşmez batıl inanç bunlar diyordu. Ben 2 gebeliğimde de uzandım da eğildim de zıpladım da çok şükür bi şey olmadı.
Hkduman _mucizem_ evet haklısınız zaten 5 buçuk ay olduk düşmez heralde ama icerde hani bi zarar görmesin bisey olmasın diye tedirgin oldum ama biraz rahatladım foruma sorduktan sonra 😊