Alsancak 3 aylık hamileyim ve 2 gecedir aniden gelen usume titremeleri yaşıyorum yaşayan var mı normal midir
Hayelllerhayatttlar Alsancak ben yaşıyordum sürekli o an titriyorum donuyorum sonra geçiyor doktora sorayım diyorum hep unutuyorduk şimdilerde böyle bir sorun daha yok o titremese o kadar sıkıyorum ki kendimi bebeğe bişey olucak diye çok korkuyordum
sedamusa Alsancak bende bu sabah yaşadım ev ılık olmasına rağmen uyandığımda üşüdüm titremeye başladım 8+2 haftalık hamileyim bende anlam veremedim sıcak duşa girince kendime geldim
Tgb_smh Alsancak Bende öyle oluyordum doktoruma sorduğumda gebelikle alakası yok demişti vücut gerçekten anlık üşüyordur ondan olabilir demişti.