gozdeee_karaaa Kızlar adetime 4 gün var ve dün kan da 14,63 çıktı 3 gün önce yaptığım da 0.114 çıkmıştı
GirlandBoy_Mom Bnsss ben cumartesi kan vermiştim 17 çıktı dün verdim ama daha çıkmadı ya sağlıkocağını aradım ama doktorlar grevde sanırım ondan gecikti dedi beni buldu grev 🙄
gozdeee_karaaa GirlandBoy_Mom adetine kaç gün vardı canım benim 3 günüm var ama inşallah bir sırun olmaz
Bnsss GirlandBoy_Mom bugün belli olur belkiii en iyisi kadın doğum acili ben orda veriyorum 1 saatte çıkıyor sonuç
GirlandBoy_Mom gozdeee_karaaa adetime 5 - 6 gün kala test yapmıştım onla öğrendim canım ertesi gün kan verdiğimde 17 çıktı dün verdim ama bekliyoruz daha çıkmadı🤷♀️
GirlandBoy_Mom Bnsss hastane çok kalabalık oluyor ya canım malum salgın da var hastayım da ondan sağlıkocağında verdim