Mlsaa99 Kızlar 33+3 teyim 30.hafta basitmis diyorum simdiden dün gece resmen eli mi ayagi mi kaburgamin icini deşti uyumak artik cok zor ve cok can yakıcı hareketleri oluyor🥹😪
Papatyamm63 Nuraaaay11 valla artık oturup kalkmaktan çok yoruldum ağrım oluyor bide zatne kilomda var bu gebelikte daha çok zorlanıyorum sona geldik artık 37+6 günlük olduk
Yprkk Nuraaaay11 bugün 30 olduk biz de 🥰🙏🏻 çatı ağrılarım ara ara oluyor yatakta dönerken zorlanmaya başladım artık 🥹 tekmeler can acıtmaya başladı o acıyla ay diye sesli tepki verdiğim de oluyor 😂
emel16 Nuraaaay11 içiyorum magnezyum geçen akşam yatmadan epey önce içtim ama uykudan uyandım mahvoldum daha Öok önce içmecem:) yatmadan genelde yarım saat bi saat önce içiyorum iyi oluyor