Anonim- Kızlar ne alacağız bilmiyoruz kafamız karıştı , travel sistem kullanışlımı çok küçük geliyo gözüme çocuk sığıyor mu 2,3 yaşındayken falan. Veya normal bir kabin boy alsam olmaz mı pusete gerek varmı ? Fikirlerinize ihtiyacım var 🫶🏻
Srp53 Anonim- ben prego Venüs aldım. Normalde travel tercih etmeyeceğim diyordum ama e bebekte deneyip babymalldan online aldım. Taş gibi araa biraz ağır evet ama yaşadığım yerde sorun olmayacak. Sürüşü de gayet iyiydi YouTube’da açıklamalı videosu var babymallda da şu an indirimde 10.300e falan geldi düşünürseniz bakabilirsiniz.
Booksandcats Ben pierre cardin legend aldım 2 aydır hemen hemen her gün kullanıyoruz çok memnunum sadece katlanınca tekerlek kısmı biraz büyük kalıyor küçük arabalarda sorun olabilir