Esayyy977  Kızlar selam bat 8 10 gibi ama 25 ekimde yumurtlama gördüm o yüzden test yaptım belirtiler üzerine ama c çizgisi aşırı soluk çıktı bozuk mu acaba test ?
Nurtanesi89 Esayyy977 idrarını beklememiş olabilirsin çizgi silik çıkmış . Gece yatıp bir kaç saat geçtikten sonra yapılan idrarda daha net çıkar. Sen yeniden test al ve tekrarla canım bir kaç gün geçtikten sonra…
Esayyy977 Nurtanesi89 evet 4 5 gibi gitmiştim sabah 7 de yaptım sonra bunu o yüzden sanırım bide erken gebelik testi alayım olmadı
Nurtanesi89 Esayyy977 Tabii erken gebelik testi alsan daha net sonuç olur. 😊 Rabbim bekleyen tüm anne olmayı dilenyenleri tüm anneleri sevindirsin 🤲🤲