Mommirac Birbebekikiyetiskin ekimin 29 olmam gerekirdi test yaptim cok silikti silik oldugu icin dedim. Kesin adete yakin tutmustur bebek
Esayyy977 Mommirac 1500 üstü vajinadan 3000 üstü karından gözüküyor ultrasonda öyle biliyorum bi baktırın
Birbebekikiyetiskin Mommirac hayırlı olsun canım rabbim hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin ben 68 beta ile öğrenmiştim şu anda 28+5 iz ikiz bende çok istedim ama maalesef olmadı inşallah senin gönlüne göredir 🥰
Mommirac Anonim- teşekür ederimmm suan heyecanlandim sonucumu almaya gidecegim dahiliyeden erkende uyandim🥰