Çok şükür minik kızımı doğurdum arkadaşlar bu benim 2. Bebişim ilkini göre daha iyidi üstelik 4400 gram doğmasına rağmen 🙏 ufak tefek zorlukları oldu elbette 🙏 2 haftadır 2-3 cm acikligim vardı sancım yoktu dün akşam komtrolde açıklığının 4 olduğunu soylediler ve doğumu başlatalım dediler çünkü 39+6 olmuştum neyse önce idrarımı boşalttılar ki bu biraz can yaktı sonra suyumu pattilar hissetmedim ilk dogumumdada doktor patlatmisti zaten suyumu patlatinca açıklığının 6 cm olduğunu söyledi nasıl oldu bilmiyorum 🙏 özel Güngören Hastanesinde doğum yaptım çok saçma sistemleri var doğumhanede milletin doğurdu yerde sancimi çektim üstelik başıma damar yolundan az az bir şey enjekte ettiler muhtemelen suni sanci bilmiyorum bebeğin assagiya inmesini sağlayacak falan dedi ebe benim gibi bir arkadaş daha vardı doğum yapacak beraber koridorda gezindik plates topu bir taneydi önce bana sonra yanımdaki kadına verdiler 😅 (çok saçma ) neyse ben biraz onunla oyalandim biraz yürüdüm derken acikligim 8 cm oldu sonra çömelme pozisyonu ile devam ettim yanımdaki arkadaş doğum yaptı ve ben onun ikinmasini ıvır zivir her şeyini duydum bu berbat bir şey 🥴 tekrar açıklığına baktılar bu sefer açıklık tamamlandı bebeğin başı inmedi arkadaşlar çok kısa sürede acikligim tamamlandı zaten ilk verdileri sancı çok azdı sadece son verdikleri sancıda zorlandım oda üstüne yorgunluk olduğu için 🥴 biraz daha eğil comel devam ettim daha sonra tekrar baktılar bu sefer doktord geldi karnıma bastirdilar bu kısım evet can yaktı başı vikti sonra her yeri 😅 üstümden yük kalkmış gibiydi biraz yirtilmam oldu diktiler bu kısımda çok zorlamıyor doğum bu ufak tefek zorlukları olacak elbet 🤗🌸 rabbim herkesin yardımcısı olsun annelik delilik arkadaşlar ☺️