38+3 olduk baya enfeksiyon var anneler akıntı var galiba enfeksiyon kaynaklı 3 4 gündür sürekli kusma yaşayan varmı bebiş de biraz iri doğum nasıl olur enfeksiyon varsa normal doğum olmaz mı ben bebeğe geçmesinden korkuyorum sancı yok nst ler güzel çıkıyor bi bilgisi olan yazabilirmi normal doğumdan da gittikçe korkmaya başladım ilk doğum olacağı için