Arkadaşlar 39+4 de oldu şu an 39+5im
Pazar günü devlete acilden yalandan sancım var diye gittim belki gerçekten çıkar müdahele edilir diye ama hiç bişey çıkmadı açılma veya sancı çıkmadı eve geldikten saatler sonra bir anda bir sancı girdi nefesim kesildi 3 dakka felan gitmedi ama sonrasında bi daha gelmedi bugün ufaktan ufaktan makat bölgemde baskı hissi vardı ilerleyen saatlere doğru biraz daha arttı ama hareketimi kısıtlamıyordu sonra saat 5,6 gibi yürüyüşe çıktım yarım saat yürüdüm oda sancılarlar sonra eve geldim sancılarım arttı ve tuvalete gittiğimde nişan gelmişti ama artık dayanamadığım ağrılarım vardı nefesim kesiliyor olduğum yerde kalıyodum ve çok değil en fazla 15 dkkada bir giriyodu artık dayanamayıp hastaneye gittik alttan muayene ederken kanamam biraz fazla oldu ama açıklık yoktu nste sancı çıkmadı ama ben ağrı girdiğinde oturup ağlıycak duruma giriyorum şimdi evdeyim asla uyuyamıyorum öyle bir ağrı giriyorki 5 , 10 dakkada bir kilitliyor beni ve hala lekelenmem geliyor duş alıyorum uzanıyorum ama asla geçmiyor en geç 10 dakkada bir net vuruyor ağrı ama buna rağmen sancı çıkmadı o halde benim çektiğim bu ağrı ne ve neden hala leke geliyor sürekli ped takıcam artık o noktaya geldim napıcam bilmiyorum canım çok yanıyor artık