dogalina 24 haftalık olduk çok şükür eksiğimiz kalmadı. Odası, kıyafetleri, bakım ürünleri, biberonları, emzikleri, telsizleri, kamerası, beşiği, puseti, bebek arabası, ana kucakları, battaniyeleri, örtüleri, deterjanları her şeyi hazırr. Artık ek gıdaya alışveriş yapmaya başladım indiirmde yakaladıkça😄 Benimde eksiklerim tamam pijamalarım vs. Ay yazarken yoruldum😄🩵