Btl41 onu bilemiyorum her sigortanın ayrı poliçesi ve sözleşmesi oluyor,benim hepsi 1 aydan kısa bi süre içinde oldu bitti yoksa boşuna para vermiş olucaktım ödediğim doğum teminatından da yararlanamıcaktım,müşteri hizmetleri yada müşteri temsilcin varsa hemen öğrenebilirsin aslında