Öncellikle inşallah sonuç güzel olacaktır içinizi ferah tutun, dua edin bol bol. 10+4 haftalık hamileyim iki ayrı doktorla görüştük ense kalınlığı var dediler, diğer testleri beklemeden fetal dna yaptırmaya karar verdik. Bugün kan verdim inşallah sonuç güzel gelir. Bende tüp bebek annesiyim yollarımız biraz zorlu oldu sonuçları güzel olsun.